10 תשובות
כן
כן
אני לא חושבת שהם אוהבים את זה
תלוי בקונטקסט אבל לי אישית זה מרגיש מוזר, אני לא מיוחד יותר מאחרים, אני פשוט נכה וקשה לי
לא שאומרים לי את זה אי פעם לול
לא שאומרים לי את זה אי פעם לול
מה אכפת לי אם הם יפי נפש? אני אוהב שאנשים אומרים שאני חכם ומיוחד, זה הרבה יותר כיף מכאלה שמקללים
אני עובדת עם אוטיסטים כל מיני רמות תלוי איזה רמה אתה אומר להם את כאילו נמוכה הם אפילו לא שומעים בניניות הם לא מבינים מה זה גבוה לוקחים את זה כמחמאה וממשיכים בחיים
^ נכון לצערי
שואל השאלה:
אתם לא מבינים שאלה שאומרים את זה רק מנסים לצאת יפי נפש ולא באמת רואים את האוטיזם בצורה חיובית?? שהם לא באמת חושבים שאוטיסטים הם חכמים והם אומרים את כל זה רק בשביל להרגיש טוב עם עצמם?
אתם לא מבינים שאלה שאומרים את זה רק מנסים לצאת יפי נפש ולא באמת רואים את האוטיזם בצורה חיובית?? שהם לא באמת חושבים שאוטיסטים הם חכמים והם אומרים את כל זה רק בשביל להרגיש טוב עם עצמם?
אנונימית
^הצחקת אותי. כשאומרים לך את זה הרבה פעמים זה לא מרגש מאוד, אבל זה נחמד.
באותו הנושא: