2 תשובות
מה? אני לא "אוהבת" אוטיסטים רק כי הם אוטיסטים, יש לי בן דוד אוטיסט וזה פשוט מאוד נוגע בי הנושא הזה, כי אני קרובה לאמא שלו והוא בתפקוד נמוך ואני מרגישה את הקשיים שלהם, אני לא אוהבת אותך עכשיו כי אני לא מכירה אותך, ויכול להיות שאם נדבר אני כן אוהב אותך, אבל בלי קשר לאם את אוטיסטית או לא, ולכל אחד יש אופי שונה, לא קשור לאוטיזם.
כן פשוט מתוקים
באותו הנושא: