21 תשובות
אני מבינה אותך
אחרי כל מה שקרה ב7 לאוקטובר אף אחד לא יודע אם הערבי הזה הוא מחבל או סתם תושב מסכן
גם אני מפחדת מהם אבל אני לא שונאת את כולם
סתם דוגמא דרוזים הם אחלה
בתור אתיופית כשמתגזענים אליי זה הדבר הכי נורא שיכול להיות לא לשפוט מישהו לפי עדה
שואל השאלה:
אני גם מהעוטף, ובלי קשר כולם יודעים מה קרה ב7.10 ובלי קשר כל יום יש איזושהי תקרית או פיגוע והכל זה ערבים תושבי ישראל
אז לא לשחק אותה.
אם היינו גדלים במציאות אחרת שערבים היו סבבה איתנו לא הייתי מרגיש ככה מן הסתם, אבל כמובן שאני מודע לזה ואני לא צועק את זה
אבל כולנו מרגישים ככה כלפיהם אז תודה
אנונימי
לפני כל האנשים שאומרים שלא צריכים להיות גזענים כלפי ערבים אז תחשבו על היהודים הצרפתים/בריטים/קנדים/אוסטרלים שמוסלמים/ערבים מתנהגים עליהם בזלזול ושורפים בתי כנסת, רק לפני כמה חודשים ילדה בת 12 נאנסה בצרפת על ידי ערבים רק בגלל שהיא יהודיה
אנונימית
שואל השאלה:
אתיופים זה ממש לא אותו דבר כלפיכם, וזו גם לא אותה גזענות.
ואני ממש לא בעד גזענות, אני בעצמי מהלהטב ומן הסתם שאני נגד כל שנאה שהיא - הומופוביה, גזענות וכו
אז אין קשר כלכך
ערבים זה פשוט זן מגעיל
אנונימי
לא יפה! יש ערבים שהם לא רעים רובם!
אני מכירה מיליון ואחד ערבים שלא עשו כלום ..
אני מבינה למה זה שונה. בגלל המלחמה וכוּ... וכן כל פעם שיש פיגוע זה מחבלים ערבים אבל צריך לזכור שזה לא כולם
אני לא מרגישה כך כלפי ערבים אז על תגיד שכולם מרגישים כך.
ולדעתי להכליל עם שלם זה לא צודק, אני לא אומרת ששום דבר ממה שהם עושים בסדר, הפוך זה ממש ממש ממש לא בסדר אבל יש הרבה דברים שגם אנחנו הישראלים עושים שהם לא בסדר
שואל השאלה:
אוקיי זה עדיין לא משנה את זה שזה מרתיע רק לעבוד לידם
אנונימי
לא יודעת, אני אישית מפחדת מחרדים...
אנונימית
כולנו יצירות של ה' יתברך, אז לשנוא ערבים שווה לשנאה של יצירתו. לכן, אני נגד.
ספציפית במרכזית באר שבע היה פיגוע לפני כמה שנים אולי בגלל זה אתה מפחד. יש כלל שנקרא "כבדהו וחשדהו", אתה צריך לחשוד ולהישמר אבל למי שלפניך אין בהכרח חובה לסבול מחוסר כבוד רק בהסתמך על המוצא שלו, במקרה הזה על פי רוב אין כבוד מצידם (אולי כלפי חוץ במקומות תעסוקה אבל מאחורי הגב רוצים אותך בים) ולכן היחס הראוי הוא קר בהתאם. שנאה זה כבר רגש קיצוני שצורך אנרגיה נפשית ועדיף רגשית להמנע
לדעתי לא מוצדק
היה יכול להיות מוצדק עד שראיתי את זה:
"לא סובל את העם הזה אמן ישמידו אותו גם"
זאת גזענות נוראית, ברמה מאוד מאוד גבוה, ותסלחו לי אבל זה מסוג הדברים שה*טלר היה אומר
אתה יכול לפחד, אתה יכול להתנהג איך שאתה רוצה, אתה יכול להירתע כשאתה עובר לידם זאת מדינה חופשית
אבל מה שכתבת זה כבר מוגזם, קריאה לרצח עם זה דבר נוראי
שואל השאלה:
^וואי לא צריך להגזים, לא כתבתי את זה באמת מהלב, למרות שזה לא הדבר הכי הגיוני ומוסרי לכתוב - אני מסכים
כתבתי את זה קצת מתוך כעס כלפיהם, ברור שאני יודע שחלקם בסדר גמור אבל לצערנו פחות שומעים ורואים את האלה שהם בסדר גמור, אלא יותר שומעים על המחבלים והרוצחים למיניהם
ברור שאני לא באמת מתכוון לזה
אנונימי
זה ממש לא להגזים, זה באמת קריאה לרצח עם ומסוג הדברים שה*טלר אמר
אין פה שום הגזמה
ואם לא התכוונת לזה, זה כלכך מיותר, נורא ומגעיל לכתוב דבר כזה
למה להוסיף את זה, לכיף?
תאמין לי שהמוסלמים בחול בהרבה יותר גזענים כלפי יהודים, במיוחד באירופה מגיע להם לקבל כאן גם גזענות בארץ
אנונימית
לא מוצדק להיות גזען בכללי אבל יופי שאתה מודע לזה
הולכים לצאת עליי אבל מוצדק
ממש לא כולם מבינים אותו
אם שניכם קוראים לרצח עם וזה האמירות של שניכם, אז הבעיה היא בשניכם
אני לא חושבת שזה מוצדק במיוחד כי יש ערבים שדווקא ממש נחמדים אוהבים את ישראל, אבל אם אתה מכליל אז זה לא כל כך בסדר כלפי רוב הערבים... אני לא גזענית לאף אחד אז אני לא כל כך יכולה להבין אותך אבל זה נראה לי בעיני מוצדק רק כלפי ערבים תומכי פלסטין
זה מוצדק
אבל יש בעיה במה שכתבת,למה ללכת לידם בפחד? תראה אומץ.
כשאתה מראה אומץ הם מכניסים זנב בין הרגליים (מניסיון)
אנונימי