10 תשובות
לא
אני לא ירק לערבי בפנים אבל כן
אבל גם מי שיגיד שלא לרוב הוא כן
לא. שונא מוסלמים אבל
לא יש לי חברים ערבים איך
לא, יש לי חברות ממש טובות שהן ערביות ובעד ישראל, נכון שזה קשה להאמין ואני באמת ממש מבינה אנשים אבל יש כאלה שהם בסדר :)
לא ממש
אני מסתובב עם ימ''סניקים
יס''מניקים ומג''בניקים המון אני חושב שהתשובה ברורה
אנונימי
לרובם
.^R