30 תשובות
לא
תקשיבו יש מלא מלא ערבים טובים בתוך ישראל שלהיות גזען אליהם רק מפלג
אי אפשר להיות גזען לכל בנאדם שהוא מהמגזר הדרוזי לדוגמה.
להיות "גזען" למוסלמי תומך חמאס זה אפילו לא להיות גזען, זה פשוט לשנוא את האויב.
להיות גזען זה להכליל את כל הערבים ולהתייחס אליהם בצורה פחות יפה
לא בטוח אישית אני גזען לכולם אז אני לא באמת מתייחס לזה
אנונימי
בגדול לא כי זה עדיין גזענות להכליל את כל הערבים בגלל כמה קיצוניים

מה שעושים בחול כלפי יהודים זאת גזענות לגמרי
כול ההפגנות האלה
אנונימי
כן אני מאשרת
יש ערבים טובים שאפילו משרתים בצבא כמו דרזים ובדואים אבל יש גם כאלה שהם לא ואותם מותר לקלל
יש ערבים בדואים שהם לוחמים ושומרים על המדינה וגם אם לא היו אין לך סיבה להיות גזען
אנונימי
אף פעם לא טוב להיות גזען
לא, אבל אני לא שופטת כי זאת תקופה קשה ומפחידה להיות בה ישראלי, תזכור שגם ערבים נהרגו ב7.10
אסור להיות גזען בכללי אסור להכליל זה כמו שתגיד שכל הבנות אותו דבר אם אחת בגדה בך.
ממש לט
לא. אם אתה יודע שהוא תומך חמאס אז ברור שאתה יכול כי הוא האוייב אבל אם הוא פשוט ערבי אחד שראית אז ממש לא וזה נקרא אפליה
אנונימית
זה תמיד היה כבדהו וחשדהו
עכשיו זה רק חשדהו
אנונימית
לא
למה אתם מחפשים הזדמנויות להיות גזענים כשזה אף פעם לא הפתרון?
יש לי בעיה עם אנשים גזענים כלפי ערבים, אלו אנשים כמונו והם תושבי ישראל.
יש תומכי פלסטין, ויש תומכי ישראל.
להיות גזעני זה אף פעם לא משהו טוב.
אנונימית
יהודים מתלוננים על אנטישמיות ( שזאת גזענןת)
ולא אכפת להם להיות גזענים כלפי אחרים?

אז אל תתלוננו


לא להיות גזען נקודה.
אין דבר כזה להיות "גזען לערבים", אתה גזען לקבוצה אחת, אתה גזען לכולם. רק בשושו.
זה דוחה וזה מגעיל ושום דבר לא מצדיק גזענות.
שמע
יש עברים טובים ויש את הבני זונות שנהרוג אותם
אני אישית שונאת את כל הערבים
ערבים טובים זה לא ערבים שצופרים לי מהאוטו
או לא יודעת מה
אבל אני כן שונאת ערבים ( סליחה אבל החמאס והחיזבללה וכל אלה פשוט הרסו חתיכת בני זונות שיקברו אותם עם חזיר
אני חושבת שלא כי עדיין יש ערבים שהם לא רוצים לרעתנו אבל עדיין לחשוד כי כבדהו וחשדהו.
תלוי לאיזה ערבים נוצרים אני לא יודעת וגם כלפי מוסלמים הדרוזים ממש עוזרים לנו וממש לא צגיע להם אז זה באמת תלוי למי
לא ואם בחרת כן לעשות יכולים לתקוף
לא, יש ערבים שלא בהכרח תומכים בפלסטינים ואני אישית פגשתי ערבים שחיים בישראל שנחמדים מאוד והם אוהבים את ישראל
שמע אני בתור ערבי נוצרי אומר לך ככה - תמיד שים עין על מוסלמים (אני אישית יודע לזהות לא יודע איך להגדיר אותם.)
תיזהר מאנשים עם פרצוף כועס גם כשלא צריך, זה מה שמלמדים במג"ב בנוגע לאיך לזהות ערבים ככה שמעתי.

אבל לא אל תהיה גזען על כל העברים קח אותי כדוגמא אני ילד טוב
אנונימי
כן כמו שלא אכפת להם אם זה תושבים או ממשלה כך גם אנחנו צריכים להיות הם כולם דוחים ורעים, החלום שלהם זה להרוג אותנו
לא אתם מודעים 70 אחוז מהערבים בארץ הם בצד שלנו אז באמת דיי עם השנאה
לא, גזען זה אף פעם לא טוב להיות וגם להכליל זה לא טוב.
יש ערבים טובים בישראל שמתגייסים לצבא.
לא לכולם כי בכל זאת יש כמה שבעדנו אבל האלה שנגדינו זה בסדר לגמרי.
וגם יש כאלה(כמוני) שנרתעים בזמן האחרון מערבים וזה ממש נורמלי
לא
תמיד אפשר להיות