54 תשובות
ממש לא
רק אתה
בטוח שאתה בן 22?
אמירה טיפשית.
אמירה טיפשית.
רק אתה
כן תאמת
אנונימי
זה רק אתה
זה לא רק את, זה נכון
אנונימית
לא נכון
כן נכון אני טיפש
הפוך
אנונימית
זה רק אתה האמת
אנונימית
רק את. אני לא מכוערת ולא טיפשה
יש סבירות שזה נכון, אני למשל חכם לפי מה שאומרים עליי ואני נראה סביר כזה
אנונימי
חברה שלי הוככה שזה ההפך מנכון
חוץ ממני שאני גם מכוער וגם טיפש
לא נכון, עזוב את זה שאנשים משתנים או לפחות המראה שלהם ולהיות חכם הכל עניין של השקעה.
לא
זה נכון באופן חלקי ואני אסביר.
אני מבין ממש למה אתה מתכוון.
אדם שנולד יפה, ולא היה צריך להשקיע בעצמו כדי להיות כזה, יהיה אדם לרוב יותר טיפש ועם אופי יותר גרוע.
למה?
כי החברה שלנו דפוקה. היא שופטת אנשים על פי מראה חיצוני על ההתחלה.
כלומר זה מוכח - אם מישהו יהיה יותר יפה, יהיה לו יותר קל בחיים.
זה תמיד אבל תמיד ככה, וזה היה ככה ויישאר ככה.
עכשיו אדם שנולד מאוד יפה, ולא היה צריך לעבור "גלואו אפ" בשביל זה, כל חייב קיבל יחס טוב מבלי לעשות כלום.
היה לו מלא חברים שהחניפו לו כי הוא מקובל (על סמך המראה שלו בלבד), אף אחד לא אמר לו כלום, והוא מהר מאוד הבין ששני דברים מיותרים לו בחיים.
1. לימודים. הוא מגיע לשיא שלו גם בלעדיהם. כולם פותחים לו את כל הדלתות בחינם.
2. אופי טוב. למה צריך שיהיה לי אופי טוב אם כולם מלקקים לי ומתחנפים בפניי? זה מיותר.
ילד יפה לעולם לא יעבור חרם, ולעולם לא יהיה חסר חברים.
לכן ילד שנולד כזה והיה כזה כל חייב, יהיה *לרוב* יותר טיפש ועם אופי יותר גרוע.
זה המצב.
וזה נכון גם על כאלה מבתים עשירים ועם פרוטקציות.
בניגוד מוחלט לאדם ממוצע או מכוער שבאמת היה צריך להשקיע בחיים שלו כדי להגיע לאן שהוא.
אתם מוזמנים לא להסכים איתי, אין שום בעיה עם זה. אבל לא לצאת עליי בגלל דיעה, אין לי כח להתווכח עם אנשים. תודה.
אני מבין ממש למה אתה מתכוון.
אדם שנולד יפה, ולא היה צריך להשקיע בעצמו כדי להיות כזה, יהיה אדם לרוב יותר טיפש ועם אופי יותר גרוע.
למה?
כי החברה שלנו דפוקה. היא שופטת אנשים על פי מראה חיצוני על ההתחלה.
כלומר זה מוכח - אם מישהו יהיה יותר יפה, יהיה לו יותר קל בחיים.
זה תמיד אבל תמיד ככה, וזה היה ככה ויישאר ככה.
עכשיו אדם שנולד מאוד יפה, ולא היה צריך לעבור "גלואו אפ" בשביל זה, כל חייב קיבל יחס טוב מבלי לעשות כלום.
היה לו מלא חברים שהחניפו לו כי הוא מקובל (על סמך המראה שלו בלבד), אף אחד לא אמר לו כלום, והוא מהר מאוד הבין ששני דברים מיותרים לו בחיים.
1. לימודים. הוא מגיע לשיא שלו גם בלעדיהם. כולם פותחים לו את כל הדלתות בחינם.
2. אופי טוב. למה צריך שיהיה לי אופי טוב אם כולם מלקקים לי ומתחנפים בפניי? זה מיותר.
ילד יפה לעולם לא יעבור חרם, ולעולם לא יהיה חסר חברים.
לכן ילד שנולד כזה והיה כזה כל חייב, יהיה *לרוב* יותר טיפש ועם אופי יותר גרוע.
זה המצב.
וזה נכון גם על כאלה מבתים עשירים ועם פרוטקציות.
בניגוד מוחלט לאדם ממוצע או מכוער שבאמת היה צריך להשקיע בחיים שלו כדי להגיע לאן שהוא.
אתם מוזמנים לא להסכים איתי, אין שום בעיה עם זה. אבל לא לצאת עליי בגלל דיעה, אין לי כח להתווכח עם אנשים. תודה.
זה כי ילד יפה מקבל את החיים בקלות וילד "מכוער" מקבל אותם בצורה שונה וקשה יותר שמרלצת אותו להיות חכם יותר ולהיות חכם זה לא דווקא אומר להיות טוב במתמטיקה אלה בכללי בתור בן אדם רוב היפים הם חבורה של חארות אין טיפש יותר מזה
לא
לא תמיד
ברוך השם אני גם וגם
אנונימי
לא...
לא
זה תלוי בבנאדם אי אפשר להכליל אנשים בחכמה או טפשות לפי נראות חיצונית
עוה לא הטכוון לזא^
ממש לא נכון יש דוגמניות חכמות ועם תארים ברפואה וכל מיני
#צדק_לבלונדיניות
לע לע כלילה אט ממש כחמה רועים אט זא^^
רק את
עני יודא^^^
זה לא ככה
זה רק אני או שאני מכוערת וטיפשה ולא יעזור שום דבר
אנונימית
לא
אני מניחה שאתה יפה?
רק אתה
זה לא בהכרח נכון..
מה הקשר מה
לא נכון, יש אנשים שהם גם יפים וגם חכמים ולהפך
מה?איך?איפה הקשר?איפה הגיון?
אתה מושפע יותר מדי מקולנוע
לא תמיד
ברה
אנונימית
אמת רק את
לע באמת? אומרים את זה שנים רק עכשיו אתה מגלה את זה
בוקר טוב אליהו
בוקר טוב אליהו
יש גמרא בתענית שאומרת שאנשים מכוערים חכמים יהיו יותר חכמים מאנשים חכמים יפים. אבל עדיין יכולים להיות אנשים שהם יפים וחכמים.
אנונימי
אין קשר אני מת אולי נשים חכמות צריכות להשתמש בפחות תאי מוח
לא, להפך לדעתי, לא שכל אדם יפה הוא חכם, אבל אדם שהוא חכם לרוב יהיה גם יפה, גבר שיש לו מספיק שכל, יבין שיש לו מתחרים ואין לו אישה מיועדת שתישא את המטען הגנטי שלו, אז צריך להיות מושך, והוא צריך להיות גדול גם אם הוא לא עם הגנים הכי טובים, וגם אם הוא נמוך, לפחות שיהיה חזק, שרירי, זה מעבר רק לבנות, הגוף שלנו זה הבית שלנו
אנונימי
לא נכון אני הכרתי גברים ממש מכוערים וממש טיפשים עם איקיו נמוך מאוד, אין דבר יותר מגעיל מגבר מכוער שהוא גם טיפש רצח
אנונימית
אני יפה ואני ממש חכמה אז לא
לא בהכרח
אבל גם אני רואה את זה בסביבה שלי
אבל גם אני רואה את זה בסביבה שלי
רק אתה
האמירה הזאת טיפשית ולא נכונה משום היבט
האמירה הזאת טיפשית ולא נכונה משום היבט
זה רק אתה
רק אתה
באותו הנושא: