9 תשובות
מתי תבינו שאין כזה דבר מכוער? יש כאלה שימשכו גם ליופי מזה
אנונימית
פסדר בשביל מה להתקע
הכוונה כנראה היתה ל- פחות נאה *בעיניך*..
הכוונה כנראה היתה ל- פחות נאה *בעיניך*..
אנונימית.
את צודקת....
את צודקת....
אף אחד לא נתקע. לא מבינה למה יש את המושג מכוער כי תראה מה זה עושה לאנשים לחשוב על עצמם שהם מכוערים ושאף אחת לא תרצה אותם וממש חבל
אנונימית
לא אבחר.
משיכה חשובה לא פחות מדינמיקה ולהפך.
משיכה חשובה לא פחות מדינמיקה ולהפך.
אם אלה האפשרויות שלי אני מעדיפה למות לבד
מכוער וחכם.
מכויר וחכם
מכוער וחכם מאוד
באותו הנושא: