התחברות
הרשמה
אם קשה לי להגיד פנים מול פנים למנהלת שהתפקיד בעבודה גדול עליי ואני רוצה לרדת ממנו לאיפה שהייתי קודם ,לשלוח לה אולי הודעה
? מה אתם חושבים?
18 בפברואר 2025, 23:17
עבודת נוער
חוקי עבודה
תשובה אחת
כן תשלחי הודעה
M
Masa10
באותו הנושא:
אם אני רוצה להגיד למישהו שאני מאוהבת בו להגיד לו בוואצאפ או או פנים מול פנים ?
מה הייתם רוצים להגיד לו אם עכשיו הייתם פנים פנים מול פנים ?
אני מתגייסת באוקטובר ,כמה זמן לפני להגיד למנהלת של העבודה ?
איך להגיד לה שאני דלוק עליה קשותת אבל בלי להגיד לה פנים אל פנים?
לא באתי לפני יומיים לעבודה ,כי לא הרגשתי טוב ועכשיו אני עוד פעם לא מרגישה טוב, איך להגיד למנהלת שגם היום אני לא מגיעה
אני יכולה להגיד למנהלת בעבודה שאם אני יכולה לסיים שעה לפני שסוגרים?
מותר למנהלת שלנו להגיד שמחר היה לנו בוחן בלי להגיד לנו לפני?
איך אני מנסחת הודעה למנהלת שלי שאני מתפטרת? אין לי מושג מה להגיד ולהגיד פנים מול פנים זאת לא אופציה
אני מרגישה על הפנים עם חום והקאות מה להגיד למנהלת שלי שלא תכעס שהברזתי? אני עובדת בסופר
כמה זמן לפני להודיע למנהלת שלי בעבודה לגבי הטיול שנתי (חמישה ימים)
כמה זה נורא שאני לא אבוא לעבוד 10 ימים? (בת 18) כי אני טסה וגם יום לפני יש לי נשף ולא נעים להגיד למנהלת..