2 תשובות
את הסיבה שאת מתפטרת, למה, איך, מה גרם לך והרגשות שלך
מתי את רוצה להפסיק לעבוד ולמה.
ככה אני כתבתי;
בוקר טוב ***, מה שלומך?
אחרי הרבה זמן שחשבתי על זה, הגעתי למסקנה שהשילוב של העבודה עם הלימודים מאוד מקשה עלי, ואפילו שאני נהנת בעבודה החלטתי שאני רוצה להתפטר עד ה20 בינואר.
ככה אני כתבתי;
בוקר טוב ***, מה שלומך?
אחרי הרבה זמן שחשבתי על זה, הגעתי למסקנה שהשילוב של העבודה עם הלימודים מאוד מקשה עלי, ואפילו שאני נהנת בעבודה החלטתי שאני רוצה להתפטר עד ה20 בינואר.
באותו הנושא: