6 תשובות
לכתוב בוואצפ, אבל עדיף להגיד פנים מול פנים
שואל השאלה:
אבל איך
אנונימי
"היי, תקשיבי אפשר לדבר על משהו?"
היא עונה לך כן או משהו
"אני חושב שיש לי רגשות כלפייך "
פנים מול פנים תבוא אליה בבית ספר בהפסקה ותגיד לה אם יש מצב שהיא באה איתך רגע לסיבוב לדבר ותגיד לה מה שאתה מרגיש
זה נגיד איך הייתי רוצה שיגידו לי
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו לא באותן בית ספר...דתיים...
אנונימי
שיחת טלפון