24 תשובות
אני היום כנראה אעשה, גם את הולכת לעשות?
בצהריים אשב על זה
אולי בחמש ככה
למה את שואלת?
אני עשיתי אתמול
מה זה המבחנים האלה? כיאלו לאיזה תפקיד בחיל האוויר?
אנונימית
שואל השאלה:
מי שעשתה אני ונראלי הבנות פה ישמחו שהיא תתן קצת רקע ותסביר
אנונימית
אני יכולה לשלוח מה עומד להיות כי מצאתי אתר
https://beforeyourarmy.com/%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8/
כנל אבל באיזה שעה
שואל השאלה:
כל משעשתה את זה בבקשה תשלחו לי הודעהה
אפשר לעשות את המבחנים עד השעה 17:00 ולכן צריך להתחיל עד 12:00
זהו ^ שבאתי להתחיל ואז הם רשמו שצריך מ12:00 אז לא התחלתי חחח
סיימצי עכשיו.
לא היה לי הרבה ממה שחשבתי שהיה
באמת?? יכול להיות שזה לא כזה קריטי?
אני לא יודעת אם זה קריטי. אני אתקשר מחר
איזה באסה שיש כאלה ששלחו להם ולי לא.. :(
אתן חושבות שיהיה עוד מיונים לזה?
אנונימית
אם את בגיוס קיץ כנארה שלא.
אני בגיוס חורף (12.12.21)
וסיכוי גדול שאני דוחה שירות בכלל
אנונימית
בטוח היה באיזה מאי.
לי נתנו עד ה10 לינואר, אז היום אשב על זה נראה לי^
אני עושה אבל באיזה שעה אתן עטשטצ
יאוו זה בדיוק מה שרציתי!!
מתי המיונים שלכם? וזה מהבית במחשב?
אנונימית
אה זה סבבה אז
אנונימית