2 תשובות
לי אישית המבחן של מתמטיקה היה ממש קשה, אבל בעיקרון הבית ספר שלי פשוט ממש נוקשה בחילוק הזה. ואנגלית לא קשה בכלל.
לא זוכרת אבל זה ברמה גבוה של איזה 5 ואז מפצלים
משום מה איכשהו בטעות הגעתי ל 5 ומסתבר שבמבחן יחל קיבלתי 60 וזה היה ביו הגבוהים