7 תשובות
זה מהר מדי
מטורף כל הכבוד לך יתותח
וזה טוב מאוד
וזה טוב מאוד
אני חושבת שזה קצת יותר מדי אבל אני לא בטוחה
שואל השאלה:
מה זאת אומרת איך?
מה זאת אומרת איך?
אנונימי
איך?
אנונימית
אם לא התאמצת מידי, רק פעילות גופנית פעם ב.. ושמרת על תזונה ברירה יחסית, אז כן זה אחלה.
אבל אם את מתאמצת כל החצי שנה, ודואגת לאכול רק בריא, זה לא כל כך הרבה.
אבל את אלופה!!
אבל אם את מתאמצת כל החצי שנה, ודואגת לאכול רק בריא, זה לא כל כך הרבה.
אבל את אלופה!!
איך הצלחת לרדת ככה כאילו
אנונימית
באותו הנושא: