4 תשובות
וואו כל הכבוד !
תמשיך ככה.
אבל אם אתה מרגיש שאתה צריך מנוחה, תעצור. לפעמים האימון פוגע יותר מאשר שהוא עוזר.
תמשיך ככה.
אבל אם אתה מרגיש שאתה צריך מנוחה, תעצור. לפעמים האימון פוגע יותר מאשר שהוא עוזר.
וואו אני מזה גאה בך ואני אפילו לא מכירה אותך:)
שואל השאלה:
יש יומיים עם אימון בבוקר/צהריים ואימון בערב (אחד כח ואחד לב ריאה) ככה שיש 2 ימי מנוחה
יש יומיים עם אימון בבוקר/צהריים ואימון בערב (אחד כח ואחד לב ריאה) ככה שיש 2 ימי מנוחה
אנונימי
כל הכבוד