11 תשובות
את בת אז כן את צריכה להתפלל פעמיים ביום ולפי הספרדים מספיק פעם אחת
אנונימי
לפי ספרדים עדות המזרח את צריכה להתפלל תפילה אחת וזה אז ברור שזה בסדר להתפלל איזה שתרצי
שואל השאלה:
אשכנזים אבל?
זה בסדר מספיק שתתפללי רק שחרית ומנחה
*מנחה וערבית
לא יודעת כי ערבית זה נחשב תפילה ליום למחרת לא?
^ את צודקת כי גם לפי המשנה ברורה שזה מה שבנות אשכנז הולכות - שאומר שצריכות להתפלל 2 תפילות הכוונה לשחרית ומנחה

אגב, החיוב הוא תפילת עמידה בלבד. ( כמובן גם ברכות השחר והתורה, זה לא קשור לתפילה זה בנוסף)
אז שואלת השאלה אם חשבת ששחרית זה ארוך ולכן כדאי מנחה וערבית, זה לא באמת יותר קצר
את יכולה להתפלל מנחה אבל ערבית נחשב ליום שאחרי ואם את אשכנזיים את צריכה שתי תפילות ביום
^ ברכות השחר והתורה קריאת שמע ושמונה עשרה
שואל השאלה:
לא בקטע של אורך פשוט רציתי לישון אבל בסוף באמת התפללתי כי אני אלופה
כל הכבוד לך את באמת אלופה
כל הכבודד