9 תשובות
תמיד טוב לחפש
לדעתי כדאי לך לדבר איתה קודם
שואל השאלה:
השאלה איפה מוצאים למה התייאשתי אבל פשוט מרגיש שאין לי עם מי לדבר והיא לא מבינה אותי
אנונימי
שואל השאלה:
ניסתי לדבר איצה אבל אנחנו לא מצליחים להגיע ליחסי עבודה ביחד, זה מרגיש לי שהיא נתפסת על קטנות ובתכלס אני כן יודע את התפקיד אני עובד שם עם כמה מנהלים ורק איתה ספציפצית אני משום מה לא מסתדר מעניין
אנונימי
כן, גם אם אתה אוהב את העבודה עצמה להיות ביחסים לא טובים עם המנהלת בסוף הורס הכל.
יש עוד מיליון עבודות ושום עבודה לא שווה שתרגיש כאילו אתה תמיד לא בסדר
שואל השאלה:
אבל איך אני יכול לעזוב? הרי אני זקוק לכסף ולא רוצה להיות מובטל
אנונימי
תמצא עבודה אחרת. זאת יכולה להיות עבודה ממש דומה לזאת שיש לך נגיד מלצרות פשוט למצוא מקום אחר למלצר בו במקום. אם אתה לא רוצה להיות בלי עבודה בכלל תישאר שם עד שאתה מוצא משהו במקום וברגע שאתה יודע שיש לך מקום ללכת אליו ישר אחרי תפנה למנהלת תגיד תודה על הזמן שלך שם ותתפטר. יכול להיות שהיא תבקש ממך עוד כמה משמרות אולי בשביל לכסות את השבוע או משהו אבל לא יותר מזה ואתה תהיה משוחרר משם סופית
שואל השאלה:
ואיך אגיע לראיונות עבודה אם אני עובד כל יום עד 17:00? בעיה זה תופס לי מלא מהזמן ולא באלי להפסיד שקל אני עןד ממן רכב
אנונימי