16 תשובות
אם לא מרגיש לך נכון אז גם לו לא מרגיש נכון
שואל השאלה:
את/ה לא באמת יודע מה קרה אז אין קשר בין מה ששאלתי למה שענית :)
אנונימית
צודקת. פשו אל תדברי איתו כמה ימים הוא כבר ישלח הודעה מעצמו. תמיד זה קורה, בהצלחה❤
שואל השאלה:
לא דיברנו כמה ימים והוא לא שלח ובגלל זה גם אני קוצה שזה יבוא ממנו כי התאכזבתי ברמות מהוויכוח אז ציפיתי לפחות שהוא יבין את הטעות
אנונימית
היה ל ריב עם החברה הכי טובה שלי וניתקנו קשר לחודשיים

אל תעשי את הטעות הזאת! אם הוא לא מדבר איתך אחרי שבוע דברי איתו
בנות ובנים זה שתי דברים שונים.
שואל השאלה:
אולף הבת ^
בגלל זה גם שאלתי את זה כי לא סאלי שזה יגיע למצב הזה אבל נפגעתי מאוד וזה בסדר כי קורות טעויות אבל אני ממש מיפיתי שהוא יבין את הטעות שלו ויבין שהוא פגע בי
זה אכזב אותי ובגלל זה אני לא מסוגלת לשלוח הודעה
אנונימית
לגברים בדרך כלל אין אגו כזה
^לגברים יש מלא אגו כזה לפחות מניסיון

אני חושבת שתני לזה זמן ותראי, אם זה לא יעזור תנסו לדבר פנים מול פנים ולפתור את זה, תני לו כמה ימים לחשוב על זה..
שואל השאלה:
נכון
לא רגילה שגבר כזה מוצף אגו וזה מטריף אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אולף הבת ^
את צודקת אבל עברו כבר כמה ימים נראלי איזה שבוע ואשכרה כלום וזה מבאס מאוד לראות שלא אכפת
אנונימית
מסכימה איתך לגמרי, לדעתי הפיתרון היחיד זה לדבר, אם לא תיצרו איכשהו קשר אתם תמשיכו להיות בריב...
שואל השאלה:
נכון ואני גם רוצה אבל אני מרגישה פאתטית שאני היחידה שאכפת לה וגם לא יודעת איך לגשת לזה
אנונימית
יש סיכוי ממש גדול שהוא מפוצץ אגו עכשיו ואולי את לא מבינה את זה כרגע אבל את לא זאת שיוצאת פאתטית... זה רק מוציא אותך בוגרת יותר, מבטיחה לך ששווה לך לנסות
שואל השאלה:
אין לי שמץ אמך לגדת אליו אפילו
אנונימית
תשבי עם עצמך ותכתבי הודעה של כמה משפטים על מה שהיה ושאת לא רוצה לאבד את הקשר או משהו..