8 תשובות
כן תשלימי איתו, אל תשחקי משחקי אגו
דברו פנים אל פנים, נפגשנו במקרה או משהו כזה
כן תתקשרי תשלימי איתו
את יכולה להתקשר ולדבר איתו על זה
שואל השאלה:
זה לא עיניים של אגו פשוט אני לא רוצה שאני אהיה כזאת קלה להשגה כי רק רע זה עשה לי בחיים
אגו יעני? אל תעשי את זה דברי איתו שברי תקרח
את לא "קלה להשגה" את באה בשביל להשלים והוא צריך להעריך את זה שאת שמה את האגו בצד בשביל לדבר איתו (לא שאני חושבת שיש לך אגו זאת פשוט תכונה אנושית)
אם הוא מזלזל בזה אז הוא לא מעריך ולא שווה אותך
ואם הוא לא סולח/לא רוצה לדבר אז תני לו את הזמן לחשוב על זה עד שזה יבוא ממנו