12 תשובות
טיקטוק כי זו אפליקצייה הרבה יותר תת רמה ושלילית
לא גרוע בכלל
אם לבנות יש למה שלבנים לא יהיה
אם לבנות יש למה שלבנים לא יהיה
טיקטוק
שואל השאלה:
למה ילדותי?
למה ילדותי?
טיקטוק לדעתי. מעודד התמכרות
מה הבעיה שיש לבנים טיקטוק או אינסטגרם למה שלכן יהיה מותר ולנו אסור כאילו מי ישמע זה איזה בגידה בסך הכל טיקטוק זה להעביר את הזמן בסרטונים ואינסטגרם לראות עדכונים חברים ועוד
שואל השאלה:
אולי זה לא מושך בנות שמישהו משתמש בזה?
אולי זה לא מושך בנות שמישהו משתמש בזה?
אנונימי
אין סיבה שזה יוריד לכן כי אם כן אתן הזויות כי אתן כל היום באפליקציות האלה אז מה זה שונה מאיתנו
שואל השאלה:
פה זה לא רשת חברתית?
פה זה לא רשת חברתית?
טיקטוק חד משמעית
שניהם גרועים, אבל טיקטוק אפילו יותר
טיקטוק
באותו הנושא: