10 תשובות
יש לך סטיפס, זה מאוד גרוע
אני בן 17 ואין לי
הרבה יותר טוב ככה אני אומר מניסיון היה לי פעם
זה חרא דבר
לא גרוע לדעתי הגיוני

גם לי אין
לא
לא, זה מעולה
את עושה לעצמך טובה ענקית
לא
ואני בן 17 ואין לי אינסטגרם או טיקטוק
אז מה