9 תשובות
לא
כל הכבוד לך
אנונימית
אפילו לילדים בני שמונה יש כבר טיקטוק ואינסטגרם איך אתה יכול להסתדר בלי טיקטוק או אינסטגרם אבל תעשה מה שאתה רוצה
זה פלוס ענק
לא
3*
לא.
לי ולחבר שלי אין וזה הכי כיף שיש
^^^^מה זה איך אתה יכול להסתדר
את הרגלת את עצמך אז את מכורה
אנונימית
לא זה מושלם וטוב שכך
לא,גם אני כמוך וזה בסדר (אין לי אינסטגרם/טיקטוק/פייסבוק/סנאפצ'ט/טלגרם, יש לי רק יוטיוב,ווצאפ,סטיפס וספוטיפיי ובאנדקאמפ שאלו רשתות של מוזיקה)
אנונימי
זה טוב