11 תשובות
כן ברור, לחם פסטה וכל הדברים הכי משמינים
זה בהחלט משמין אבל אם את אוכלת קצת את לא תעלי
אבל אם תאכלי בכמויות אז תעלי
מאוד משמין.
איזה שטויות
זה לא משמין
אם תטחני אז ברור שזה ישמין כמו כל מאכל אחר
כמעט בכל אוכל יש פחמימות!
פחמימות באופן כללי לא משמין, מה שגורם להשמנה זה שומן.
פחמימות זה סוג של "דלק" לגוף.
כל אדם חייב להשיג סכום מסוים פחמימות כדי שהגוף שלו אינו יתמוטט.
לצערי הרב כולכם טועים
פחממות לא משמינות
יש דעה שאומרת שאם תגזים ותאכל המון פחממות אז הם יהפכו לשומן אבל זה גם נוגע לשאר אבות המזון
פחמימות גורמים לנפיחות עקב ספיחת נוזלים
גם אם תעלה במשקל זה רק נוזלים ולא שומן
הדבר היחיד שמשמין זה אכילה מעל המאזן הניטרלי ותכף נסביר
כנס לקישור
http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=29
את התוצאה תכפיל ב 1.2 וזה המאזן הניטרלי שלך שאם תאכלי כך לא תרזי ולא תשמיני
והנה מחשבון קלוריות שיעזור לך לחשב
http://www.goleango.com/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%9F%20%D7%A7%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA.php
מקווה שעזרתי

פחמימות הן חיוניות לתהליכי גוף מסוימים בין אם אוהבים אותן ובין אם לא.
אי אפשר בלי פחמימות לאורך זמן. השאלה היא אלו פחמימות.

ישנו הבדל בין פחמימות רגילות (ריקות המכלות רק קלוריות) לבין פחמימות מורכבות (כאלו המכילות חלבונים ומיקרואלמנטים חיוניים לבריאות).
בעוד הראשונים באמת מביאים רק קלוריות, ואינם תורמים מעבר לכך לבריאות לטווח ארוך, האחרונים קריטיים לבריאות ארוכת ימים.

ההשמנה היא תוצאה של אכילה לא מבוקרת, ולא כתוצאה מצריכת שומנים ופחמימות.
זה כשלעצמו, כשנעשה ממקורות טובים ובמידה המותאמת לצריכה הדרושה לך- אינו משמין.

הנה מחשבון שיבהיר לך כמה קלוריות בערך חשוב שתצרכי ביום ובהחלט לחלק חייב לבואר מפחמימות וחלק משומנים:

http://www.zolo.co.il/calc/C_Diet_BMR_BMI_act.asp


בהצלחה
שוקי וייס
יועץ משפחתי
שוקי וייס מומחה סטיפס
התשובה הקצרה והפשוטה היא *כן*.

תשובה קצת יותר ארוכה: פחמימות הן אחד מאבות המזון ומרכיב חיוני בתפריט. השאלה היא אילו פחמימות אוכלים וכמה. בכל מקרה: צמצום כמות הפחמימות בתפריט היא דרך יעילה לרזות, והיא גם בריאה בתנאי שמקפידים לאכול קצת פחמימות (כי בכל זאת, הגוף זקוק להן).

כשרוצים לרזות מומלץ לקבל את הפחמימות מקטניות, ירקות ומעט פירות, ולצמצם משמעותית את הצריכה של דגנים, לחם ומאפים, תירס ותפוחי אדמה. סוכר, משקאות ממותקים ומוצרים מקמח לבן (בגט, לחם לבן, חלה) הם משמינים ולא בריאים בכל כמות.

והכי מומלץ להתייעץ עם דיאטן/ית בקופת-חולים.
אתם כנראה לא מבינים פחמימות לא משמינים ואם כן אז כמו שאר אבות המזון
פחממות גורמות לפעמים לעליה במשקל ונפיחות עקב נוזלים ותו לא
וזו הסיבה שעושים דיאטה יורדים כ3 קילו על ההתחלה עקב נוזלים
וזו הסיבה שעדיף להישקל בבוקר אחרי צום לילה
מקווה שתלמדו שמחתי לעזור
פחמימות הן מקור האנרגיה העיקרי והחשוב ביותר בגופנו.
גלוקוז (סוג של פחמימה- סוכר) הוא מקור האנרגיה העיקרי של מערכת העצבים המרכזית (מוח), מחסור בגלוקוז עשוי לגרום להרגשת עייפות, סחרחורות, עייפות פיזית ומנטאלית ופגיעה בביצועים הספורטיביים.
הפחמימות מספקות את האנרגיה החיונית לאימון כוח עצים שיגרום לפתח את השרירים בגופנו!
עודף בפחמימות יהפוך לשומן לכן, מומלך לצרוך בתפריט היומי את הכמות הנדרשת.
יצחק חביב מומחה סטיפס
יצחק חביב תאורטית צודק אבל זה נוגע גם לשאר אבות המזון