4 תשובות
לחכות חצי שעה מוקדם עכשיו
לכי לישון עדיף
לכי לישון למה לא..
גם יהיו לך שעות שינה, וגם אולי לא תצליחי להירדם ממש עכשיו..
גם יהיו לך שעות שינה, וגם אולי לא תצליחי להירדם ממש עכשיו..
שואל השאלה:
תודה ואני בן...
תודה ואני בן...
באותו הנושא: