16 תשובות
תלכי לישון זה חשוב
כל הקטע זה בריאות גן באימונים והשינה עובדת יחד איתם וגם חוץ מזה חבל על הסבל
אנונימי
שואל השאלה:
אני אשן אחריי, אין לי בית ספר מחר
מה שמרגיש לך נכון
שואל השאלה:
מה שמרגיש לי נכון זה אף פעם לא הדבר הנכון חחח
טוב שנייה אני אפיל מטבע בשבילך
אי נפל על המטבע שהוא עומד^
אנונימי
יצא לא לישון זה אומר ללכת לאימון
שואל השאלה:
תודהההה
פאק הוא נפל לי לאנשהו
שואל השאלה:
יסס
אל תטרח מר קראב לקח כבר את זה
אנונימי
שואל השאלה:
בטוח? אני לא מרגישה עייפה והברזתי מאימוני בוקר כל השבוע (סתם בגלל כאבי מחזור)
לכי לישון
מה שיעזור לנשמה לך