5 תשובות
שהם אחלה
שלהשתמש במונח שואה זה עדין מדי צריך לעשות להם יותר גרוע
אני בעד למה רק לכל העולם מותר ולנו לא?
זה נורא אבל מגיע להם
ואני מרחמת על החיילים שיצטרכו לעשות את זה אז לא (עכשיו אני נשמעת נאצית)
ואני מרחמת על החיילים שיצטרכו לעשות את זה אז לא (עכשיו אני נשמעת נאצית)
אנונימית
אני לא מבין מה עובר על האנשים פה. לפני 80 שנה עשו לנו שואה בפולין והיום אנחנו רוצים לעשות שואה לפלסטינים?
מה הבעיה שלכם?
מה הבעיה שלכם?
אנונימי
באותו הנושא: