13 תשובות
אני אישית לא אוהבת
כל אחד ומה שהוא אוהב
שזה יכול להיות מצחיק אם זה במינון הנכון.
לצאת מדיכאון ומדברים רעים בהומור זה דרך שמאוד עוזרת לפעמים
אבא שלי נפטר לפני כמה שנים ולפעמים אנחנו במשפחה עושים הרבה בדיחות שחורות שמוציאות אותנו מהבאסה ומהמחשבה על זה
אבא שלי נפטר לפני כמה שנים ולפעמים אנחנו במשפחה עושים הרבה בדיחות שחורות שמוציאות אותנו מהבאסה ומהמחשבה על זה
הם מגעילים אותי קצת
שואל השאלה:
אבל לצחוק על משהו ש6000000 אנשים נהרגו שם זה פשוט לא מצחיק ויש כאלה שזה עושה להם סריטה בלב
אבל לצחוק על משהו ש6000000 אנשים נהרגו שם זה פשוט לא מצחיק ויש כאלה שזה עושה להם סריטה בלב
אנונימית
שצריך לדעת עם מי לצחוק
לא כולם מקבלים את זה
לא כולם מקבלים את זה
לצאת מבאסה בעזרת הומור מרומם מצב רוח המון פעמים
זה צריך להיות בזמן ובמקום הנכון,
זה יכול להיות מצחיק אבל אני מעדיפה לצחוק על נושאים אחרים, לא חסר
זה יכול להיות מצחיק אבל אני מעדיפה לצחוק על נושאים אחרים, לא חסר
בדיחות שחורות אין גבול. זה צבוע שאפשר לעשות בדיחות שחורות על אפריקאים שחוו גזענות באמריקה ונרצחו ונשלטו על ידי האירופאים ואי אפשר לעשות בדיחה על השואה
מוות
אנונימית
...
יש בדיחות שהם עוד בסדר, ואין לי כל כך בעיה אתם.
דוגמא לבדיחה בסדר:
היטלר אהב לאכול שניצולים בבגטו
דוגמא לבדיחה בסדר:
היטלר אהב לאכול שניצולים בבגטו
באותו הנושא: