19 תשובות
חיים בסרט פשוט. בהצלחה
הם יכולים להמשיך לרצות רצון זה דבר טוב והכרחי
מה זאת אומרת בחזרה על השואה?
אנונימית
פלסטין לא קיימת. למה אנשים לא מבינים את זה?
אנונימית
לרצות זה טוב
שואל השאלה:
שאלתי מה הם חושבים על השואה
שאלתי מה הם חושבים על השואה
אנונימית
שואל השאלה:
אף אחת מהשאלות פה לא עונה על השאלה שלי
אף אחת מהשאלות פה לא עונה על השאלה שלי
אנונימית
כי השאלה שלך לא מובנת בשיט...
שואל השאלה:
לא שאלתי אותך
לא שאלתי אותך
אנונימית
דעתי? תקשיבי רצון זה דבר טוב.. הם מתפחים תקוות לשווא וזה עצוב.
ישראל ניצחה ושרדה מלחמות. יהודים הצליחו לשרוד את השואה (כמובן שאין דבר כזה מלחמה בלי קורבנות גם אם ניצחת הפסדת.) אנחנו העם הנבחר! גם אם אלוהים צריך להעניש אותנו לפעמים.. אבל תוך כדי הוא אירגן לנו מדינה.
בלעדי השואה לא הייתה לנו מדינה..
בנוגע לשאלה הם יכולים להמשיך לרצות הדגל המזורגג שלהם יכול לקפוץ לי
ישראל ניצחה ושרדה מלחמות. יהודים הצליחו לשרוד את השואה (כמובן שאין דבר כזה מלחמה בלי קורבנות גם אם ניצחת הפסדת.) אנחנו העם הנבחר! גם אם אלוהים צריך להעניש אותנו לפעמים.. אבל תוך כדי הוא אירגן לנו מדינה.
בלעדי השואה לא הייתה לנו מדינה..
בנוגע לשאלה הם יכולים להמשיך לרצות הדגל המזורגג שלהם יכול לקפוץ לי
גם קצת מקוריות לא תזיק כאילו הדגלים של הערבים ליטרלי נראים אותו הדבר *_*
אם המדינה שלנו שרדה עד עכשיו תאמיני לי שהם והדגל המסריח שלהם לא מהווים איום
חלק 1 מאמינים שהשואה הייתה מטרה פוליטית "לכבוש" להם את הארץ(למרות שהיא בחיים לא הייתה שלהם).
חלק 2 מאמינים שזייפנו אותה(אני לא חושב שיש הרבה שחושבים ככה).
לפי הדעות שלהם ששמעתי.
חלק 2 מאמינים שזייפנו אותה(אני לא חושב שיש הרבה שחושבים ככה).
לפי הדעות שלהם ששמעתי.
אנונימי
הם התחילו במלחמה שהם גם הפסידו בה סתם מתבכיינים הם יכולים להמשיך לרצות
לדעתי צריך לפתור את הסכסוך הישראלי פלסטיני במסגרת 2 מדינות ל-2 עמים והחזרת שטחי abc
ניסינו לעזור להם והם התנגדו, אז לא מגיע להם
ניסיונון להגיע לחמות הצטרף לצ'אט
ניסיון להגיע לחמות יצא מהצ'אט
ניסיון להגיע לחמות יצא מהצ'אט
מה זה בחזרה על השואה מהה בכל מקרה מקווה שיצליחו להשיג אותה מה שקורה היום זה דוחה
אנונימי
אה אתה שואל מה הם חושבים על השואה? חח זה משתנה בין אדם לאדם, יש אנטישמיות בחברה הפלסטינית שזה דבר נוראי אבל כאילו זה גם לא הגיע משום מקום, האנטישמיות הזאת התחילה רק אחרי כל הדברים הנוראיים שישראל עשתה שעדיין לא מצדיק אותה ואנחנו צריכים לתקן את זה אבל כאילו להאשים אותם בלבד זה... לא פייר במיוחד
אנונימי