5 תשובות
איך זה עבר לך?
המוות יגיע לכולנו בסוף אין מה לעשות תנצל את הזמן שלך כמו שצריך
שואל השאלה:
ברור שאני מנצל את הזמן אבל גם להיות בודד ולבד זה יותר קשה לי וזה עבר לי כי הייתי עם חברים כל השנים האלו אבל כשמסתכלים על זה ככה חברים באים והולכים לא כולם ישארו איתך לנצח ואני רואה את זה קורה מלא בזמן האחרון הרבה מנתקים קשר כבר וזה קשה
אנונימי
אם הם מנתקים קשר יש סיבה שכנראה לטובה וכל עוד אתה עם עצמך אתה לא לבד תמיד יש משפחה וחברים גם
שואל השאלה:
אוף אני יודע אבל זה קשה לפעמים
אנונימי