21 תשובות
את לא חייבת כפרה זה רק מי שרוצה
לי אמרו או לבן או צהוב
שואל השאלה:
נו אבל אני לא יודעת אם הם מכריחים או לא
אנונימית
זה כדי לכבד ולהראות למשפחות החטופים שאנחנו חושבים עליהם את לא חייבת אם את לא מרגישה בנוח, לנו בכלל לא אמרו שצריך צהוב אז אני לא נראה אבוא
זה כדי להראות הזדהות עם משפחות החטופים, להראות להם שלמרות שאנחנו חוזרים ללימודים והכל ממשיך אנחנו לא שוכחים את החטופים. בכל מקרה אף אחד לא מכריח אותך
שואל השאלה:
יש מצב אני שולחת רגע את ההודעה ותגידו לי האם זה חובה או לא?
אנונימית
תלבש לבן אף אחד לא ילבש צהוב
לא יאמרו לך שום דבר אם תבואי בלבן במקום צהוב.
אם יש לך תכבדי אם לא תמשיכי בחיים ותבואי עם לבן
לא הבנתי מה את רוצה בדיוק שנגיד לך? אם את לא רוצה להשקיע כסף על הבעת סולידריות לחטופים את לא חייבת.
אני אבוא עם חולצה לבנה כי כבר קניתי את החולצות בית ספר ואין לי חולצה צהובה אבל אני אשים סרט צהוב על היד כדאי לך גם לפחות שיהיה משהו
מה הקשר זה בזבוז כסף
שואל השאלה:
הורים ותלמידים יקרים אורט .

יוזמת חולצה צהובה ב-1/9 " יוצא לדרך .
כאות הזדהות עם מטה החטופים , אנו קוראים לכם ההורים לרכוש במסגרת חולצות בית הספר - חולצה אחת צהובה (עם סמל בית הספר) ולהגיע איתה ביום הראשון ללימודים.
החולצה , ללא סממני מטה החטופים , למעט הצבע הצהוב, תוכל לשמש את הילדים לאורך כל השנה אבל הקריאה להגיע כולם בצהוב (כולל הצוות החינוכי) תהייה הצהרה של כולנו , שאורט לא שוכחים .
.
ולכן כלל תלמידי בה"ס והצוות יגיעו ביום הראשון ללימודים השנה עם חולצת בה"ס בצבע צהוב.

והלוואי ויכולנו לעשות יותר למען החזרת החטופים והחטופות.

חשוב שכולנו נישאר בתודעת מציאות ו לרגע לא נשכח.
ונייחל לשלומם.

מאחלת לכולם המשך חופשה מהנה.

אמן להחזרת החטופים והחטופות ולשלום כל חיילנו.
בתקווה לימים שקטים ובטוחים.

שלכם,
מנהלת בה"ס
אנונימית
^^שוב, אף אחד לא מכריח אותך
שואל השאלה:
זה מה ששלחו לי^
אנונימית
זה כן חובה אבל אף אחד לא ילבש צהוב לא יעשו לך כלום
לנו אמרו שזו רק הזמנה ואני חושבת שהרבה לא יגיעו עם צהוב
אם עוד לא קנית חולצות בית ספר באמת יש מבצע בפוקס שאת קונה ומקבלת חולצה צהובה חינם
אם זה לא רלוונטי אז זה בסדר לא יגידו לך כלום אבל לדעתי תבואי עם סממן צהוב כלשהו סרט או גומיה
שואל השאלה:
אין לי בעיה לבוא עם חולצה לבנה אבל אני מפחדת שרק אני אגיע עם חולצה לבנה
אנונימית
בסופו של דבר זה כבר הפך להיות פופוליזם בשביל רוב האנשים ודיי איבד את המטרה המקורית שלו, כן. אבל פאק פשוט תקני חולצה צהובה.
אצלנו משלמים על החולצות שלנו
היא תיהיה היחידה עם חולצה צהובה