4 תשובות
פשוט תדעי שאת שווה יותר מזה
הבנתי אותך. זה קשה, אבל חשוב לשים גבולות. תזכרי שלא כל התנהגות מצד אחרים מגיעה לך לקבל. תתחילי להקשיב יותר לעצמך ולמה שאת מרגישה, ולא לתת תירוצים כל הזמן.
אני אישית גם כל הזמן מבקשת סליחה מאנשים למרות שלא עשיתי כלום ואז הם מבקשים "סליחה" והם חוזרים על אותו המעשה כל הזמן. אז למדתי שלבקש סליחה זה בגרות אבל צריך לדעת למי מבקשים סליחה. כי את לא יכולה תמיד להיות הבעיה. כי הם על בטוח הבעיה. אז תלמדי מזה רק דברים טובים ותתחילי להקשיב לעצמך, בתוכך.
אנונימית
לא להפסיק,לסלוח זה הפעולה הכי בוגרת ומקבלת שיש.
אדם שמצליח לסלוח זה אדם עם תעצומות הנפש הגדולות ביותר.
את לא חייבת לדבר עם מישהו אחרי שנפגעת ממנו ולהגיד לו שסלחת לו אבל תסלחי לו בתוך תוכך ותמשיכי הלאה
אנונימית יקרה
קראתי את ההודעה שלך, ואני שומע שאת מרגישה פגועה ומאוכזבת מהסביבה שלך.. מדברייך נשמע שבסך הכל היית רוצה מעט שקט מולם, ושלא תצטרכי לסלוח להם בכל פעם מחדש.. עד שלאחר שהתאכזבת כל כך הרבה פעמים, זה כבר יכול לגרום לך להאשים את עצמך, להרגיש כמו במבוי סתום של כאב ולא להאמין שאי פעם תוכלי להרגיש אחרת..

ויחד עם זאת, גם קראתי שמצאת כוחות לשתף כאן במחשבות שלך, לנסות לקבל כתף של תמיכה.. וגם שקיבלת אוזן קשבת ועצות.. ואולי אם תוכלי לדבר עם האנשים בסביבה שלך, לשתף אותם במה שאת מרגישה כשאת נפגעת, זה יכול לעזור לך למצוא את הדרך המתאימה ביותר עבורך.. לפעמים כשמשחררים את הכאב שבלב שלך, כשנותנים למחשבות שלך להפוך למילים, עצם השיתוף יכול להקל עלייך..

אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת),
אנחנו מפעילים צ'אט אנונימי שבו תוכלי לפרוק ולמצוא אוזן קשבת עם אחד מהמתנדבים שלנו..
מצרף עבורך קישור לצ'אט ומזמין אותך לבוא ולשתף עוד במה שגרם לך להיפגע..
אפשר גם להיכנס דרך הוואטסאפ שמספרו 055-9571399

שלך
מתנדב סהר