6 תשובות
תרמזי להם את זה לאט לאט עד שהם יבינו לבד, פשוט תנסי לא להתייחס ולרמוז לאט לאט
חח להיות חמודה זה מי שאת, את לכ יכולה לשנות את זה
ללמוד גם לקבל מאחרים (ולא רק לתת)
להציב גבולות בעת הצורך
לדעת לעמוד על שלך:
'אליי אתה ככה לא מתבטא'
אם קשה את יכולה להתאמן מול המראה במשפטים האלה
ספפורט ואומנות לחימה יעצימו אותך
בגדול הרעיון להשאיר לידך טובים (ולהעיף את הרעים)
את בעצמך תרצי לראות כמה רחוק תוכלי להגיע לפריצת דרך ולהעיף אנשים שהם לא באים לך בטוב
יהיו מצבים שתצטרכי גם ללמוד להגיד : 'לא ' לאחרים
בהצלחה יקרה
להציב גבולות בעת הצורך
לדעת לעמוד על שלך:
'אליי אתה ככה לא מתבטא'
אם קשה את יכולה להתאמן מול המראה במשפטים האלה
ספפורט ואומנות לחימה יעצימו אותך
בגדול הרעיון להשאיר לידך טובים (ולהעיף את הרעים)
את בעצמך תרצי לראות כמה רחוק תוכלי להגיע לפריצת דרך ולהעיף אנשים שהם לא באים לך בטוב
יהיו מצבים שתצטרכי גם ללמוד להגיד : 'לא ' לאחרים
בהצלחה יקרה
ללמוד פשוט לעמוד על שלך, למרות שזה קשה.
אם אין לך כוח לדבר עם מישהו או שהוא חופר לך או עושה לך רע, ללמוד גם להגיד שאת לא מעוניינת לשמוע או רוצה לנתק קשר, או כל דבר.
כמובן להגיד את זה בצורה נחמדה ולא בעוקצנית, אבל עדיף להגיד את האמת ושיהיה הרגשה לא נעימה ל3 שניות, מאשר לסבול בשקט 3 שעות.
אם אין לך כוח לדבר עם מישהו או שהוא חופר לך או עושה לך רע, ללמוד גם להגיד שאת לא מעוניינת לשמוע או רוצה לנתק קשר, או כל דבר.
כמובן להגיד את זה בצורה נחמדה ולא בעוקצנית, אבל עדיף להגיד את האמת ושיהיה הרגשה לא נעימה ל3 שניות, מאשר לסבול בשקט 3 שעות.
להפסיק להתייחס אליהם
פשוט תגידי להם
והם יבינו את הרמז
גם לי חופרים
אני פשוט יוצא מסטיפס חחח
והם יבינו את הרמז
גם לי חופרים
אני פשוט יוצא מסטיפס חחח
באותו הנושא: