3 תשובות
להבין שגם אתה בן אדם, ואם אדם פוגע בך בצורה מסויימת או בכמות מסויימת אתה לא חייב לסלוח, אם הקשר לא עושה לך טוב וההחלטה לסלוח גם לא עושה לך טוב אז למה לעשות זאת לעצמך? תחשוב על זה טוב טוב, בסופו של דבר אתה נשאר פה עם עצמך.
ודע שאתה ממש לא נקרא "אדם לא טוב" הוא שיט כזה אם זו ההחלטה שלך, הכל בסדר ואתה ממש לא חייב לסלוח כשאתה לא באמת רוצה/אמיתי עם ההחלטה.
שיהיה בהצלחה ומצטרפת למה שרשמו מעליי^ זו תכונה מדהימה לדעת לסלוח, אבל על גבול הטעם הטוב - כל עוד זה לא פוגע אך ורק בך.
ודע שאתה ממש לא נקרא "אדם לא טוב" הוא שיט כזה אם זו ההחלטה שלך, הכל בסדר ואתה ממש לא חייב לסלוח כשאתה לא באמת רוצה/אמיתי עם ההחלטה.
שיהיה בהצלחה ומצטרפת למה שרשמו מעליי^ זו תכונה מדהימה לדעת לסלוח, אבל על גבול הטעם הטוב - כל עוד זה לא פוגע אך ורק בך.
קודם כל זכית בתכונה מדהימה!
זה נקרא "קל לסלוח". זה מדהים שאתה יכול להמשיך הלאה ולרוב זה הדבר הנכון לעשות(כמובן אם באמת המשכת הלאה. אחרת זה מצטבר כמו רעל בתוכך)
אני חושבת שבשביל להימנע ממצבים שיקחו אותך כמובן מאליו כדאי כמו שהמליצו פה- לא לברוח מהפגיעה. אם נפגעת אפשר להתעכב על זה ולדבר עם האדם שפגע. לומר לו שנפגעת ושזה לא בסדר ולקבל את הסליחה שלו . לפעמים אנחנו מפחדים להתעמת עם אחרים ולהתמודד עם הסיטואציה. יותר קל להתחמק ולסלוח ולהמשיך הלאה.
אבל לא. אנשים צריכים לדעת שהם פגעו . אפילו בשבילם, שיפסיקו לפגוע באחרים בכוונה/בטעות.
וזה בסדר אם יש אדם שהוא פוגעני לך. אתה לא חייב להיות בסביבת אנשים רעילים. נסה לנתח אילו אנשים מוכנים לבקש סליחה ולהשתדל בשבילך ואילו לא. כמובן שהחובה שלך היא לספר להם מה מפריע לך ולראות מה יגיבו.
מצרפת פה סרטון יפה על ריצוי , אולי יעזור(:
https://youtu.be/qd8dd7ccy0q
בהצלחה!
זה נקרא "קל לסלוח". זה מדהים שאתה יכול להמשיך הלאה ולרוב זה הדבר הנכון לעשות(כמובן אם באמת המשכת הלאה. אחרת זה מצטבר כמו רעל בתוכך)
אני חושבת שבשביל להימנע ממצבים שיקחו אותך כמובן מאליו כדאי כמו שהמליצו פה- לא לברוח מהפגיעה. אם נפגעת אפשר להתעכב על זה ולדבר עם האדם שפגע. לומר לו שנפגעת ושזה לא בסדר ולקבל את הסליחה שלו . לפעמים אנחנו מפחדים להתעמת עם אחרים ולהתמודד עם הסיטואציה. יותר קל להתחמק ולסלוח ולהמשיך הלאה.
אבל לא. אנשים צריכים לדעת שהם פגעו . אפילו בשבילם, שיפסיקו לפגוע באחרים בכוונה/בטעות.
וזה בסדר אם יש אדם שהוא פוגעני לך. אתה לא חייב להיות בסביבת אנשים רעילים. נסה לנתח אילו אנשים מוכנים לבקש סליחה ולהשתדל בשבילך ואילו לא. כמובן שהחובה שלך היא לספר להם מה מפריע לך ולראות מה יגיבו.
מצרפת פה סרטון יפה על ריצוי , אולי יעזור(:
https://youtu.be/qd8dd7ccy0q
בהצלחה!
מצטרפת לשאלה
כשחושבים על זה נראלי פשוט צריך להראות שמה שעשו היה לא בסדר וזה פגע או משו ואז אנשים ידעו לפעם הבאה אבל זה קשה כזה
כשחושבים על זה נראלי פשוט צריך להראות שמה שעשו היה לא בסדר וזה פגע או משו ואז אנשים ידעו לפעם הבאה אבל זה קשה כזה
באותו הנושא: