24 תשובות
אוי ואבוי
לא, זה נחשב שאתן בלי מוח
לא, זה נחשב שאתן בלי מוח
הכנסתן עשן לריאות? אם כן אז עישנתן
זו ממש לא ההגדרה לעישון, לפי ההגדרה הזו כל מי שאי פעם שאף עשן (גם בשריפה, לדוגמה) עישן^
ואתן שאפתן עשן של נייר ודבק, אתן מבינות כמה זה מסוכן? יש לכן עכשיו כימיקלים של דבק בריאות ובדם.. טיפשות
ואתן שאפתן עשן של נייר ודבק, אתן מבינות כמה זה מסוכן? יש לכן עכשיו כימיקלים של דבק בריאות ובדם.. טיפשות
^ כן אבל היא מדברת על עישון סיגריות. אם "הסיגריה" שהיא הכינה הייתה דלוקה והיא שאפה את העשן אז היא עישנה
זו לא סיגריה! אין בזה טבק בכלל!
זה יותר כמו לשאוף עשן שריפה, רק הרבה יותר מסוכן ומטומטם
זה יותר כמו לשאוף עשן שריפה, רק הרבה יותר מסוכן ומטומטם
שואל השאלה:
^ אז מה אפשר לעשות כדי להוציא את זה מאיתנו?
אבל אם לא הכנסנו את זה לריאות זה עדיין מסוכן??
^ אז מה אפשר לעשות כדי להוציא את זה מאיתנו?
אבל אם לא הכנסנו את זה לריאות זה עדיין מסוכן??
אנונימית
^^ חשבתי הן שמו טבק פשוט עם נייר רגיל
אל תעשו כלום.. אין מה לעשות זה סתם לא בריא
אל תעשו כלום.. אין מה לעשות זה סתם לא בריא
שואל השאלה:
ואם זה היה עם דבק ונייר? (בלי טבק) זה גם מסוכן?
ואם זה היה עם דבק ונייר? (בלי טבק) זה גם מסוכן?
אנונימית
בכללי להכניס עשן לגוף זה לא בריא.. כן
מאוד
יש בדבק כימיקלים מסרטנים, מאוד חכם לשרוף אותו ולשאוף לריאות, גאוני אפילו
יש בדבק כימיקלים מסרטנים, מאוד חכם לשרוף אותו ולשאוף לריאות, גאוני אפילו
אתן תשרדו אל תיכנסו עכשיו להיסטריה, אבל כן זה היה נורא מטומטם והרבה יותר מסוכן מלעשן סיגריה
שואל השאלה:
פאק. אבל זה היה רק בחלל הפה לא בריאות.
וזה יכול לגרום למוות??
פאק. אבל זה היה רק בחלל הפה לא בריאות.
וזה יכול לגרום למוות??
אנונימית
אתן תישרדו אל תיכנסו עכשיו להיסטריה, אבל כן זה היה נורא מטומטם והרבה יותר מסוכן מלעשן סיגריה
לא אתן לא תמותו חחח
שואל השאלה:
אמאלה כבר נלחצנוו, מה הכי גרוע שיקרה?
אמאלה כבר נלחצנוו, מה הכי גרוע שיקרה?
אנונימית
המשטרה תבוא ותגיד אוי ואבוי מה עשיתן
שואל השאלה:
די נו זה לא מצחיק, תענה בכנות בבקשהה
די נו זה לא מצחיק, תענה בכנות בבקשהה
אנונימית
לא נראה לי שיקרה משהו
שואל השאלה:
סבבה, תודה
סבבה, תודה
אנונימית
ובנימה זו ילדים
די לסמים ולאלכוהול, זה לא בריא וזה לא מתאים
די לסמים ולאלכוהול, זה לא בריא וזה לא מתאים
גם אני עשיתי את זה אבל בלי החלק של האש
שואל השאלה:
לא יקרה כלום
לא יקרה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
^ ולא קרה לך כלום?
^ ולא קרה לך כלום?
אנונימית
באותו הנושא: