7 תשובות
לא, זה מראה על קמצנות
אבל אם הוא לא משאיר בכלל בגלל יחס אז זה קצת מובן
שואל השאלה:
לא משאיר למרות שהשירות והאוכל היו מצויינים
אנונימית
תשאלי למה
שואל השאלה:
הוא אמר כי לא חייב .
לבחור יש כסף
אנונימית
אז הוא קמצן רע
שואל השאלה:
"לא חייב " כבר התריע לי על קמצנות
אנונימית
כאילו זה זכותך אבל לדעתי קצת מוגזם
אנונימית