7 תשובות
לא, זה מראה על קמצנות
אבל אם הוא לא משאיר בכלל בגלל יחס אז זה קצת מובן
אבל אם הוא לא משאיר בכלל בגלל יחס אז זה קצת מובן
שואל השאלה:
לא משאיר למרות שהשירות והאוכל היו מצויינים
לא משאיר למרות שהשירות והאוכל היו מצויינים
אנונימית
תשאלי למה
שואל השאלה:
הוא אמר כי לא חייב .
לבחור יש כסף
הוא אמר כי לא חייב .
לבחור יש כסף
אנונימית
אז הוא קמצן רע
שואל השאלה:
"לא חייב " כבר התריע לי על קמצנות
"לא חייב " כבר התריע לי על קמצנות
אנונימית
כאילו זה זכותך אבל לדעתי קצת מוגזם
אנונימית
באותו הנושא: