10 תשובות
אם הוא לא רושם אז הוא קבב ותשחררי ממנו לא להתקע
בעייתי אם הוא לא יוזם
שואל השאלה:
אבל הוא כן עונה חמוד שאני רושמת לו כזה מה איתך וזה הוא לא מתעלם
אבל הוא כן עונה חמוד שאני רושמת לו כזה מה איתך וזה הוא לא מתעלם
אם את לא בטוחה שזה הדדי אז כדי שתבדקי כדי להיות בטוחה,לא אפשר להמשיך לדבר אבל מה שאת מרגישה עכשיו ממני זה לא משהו שישתנה.
אה לא קראתי נכון הוא לא יוזם אז לט איט גו
שואל השאלה:
חשבתי פשוט לא לרשום לו כזה מחר ולראות אם יהיה לו אכפת
חשבתי פשוט לא לרשום לו כזה מחר ולראות אם יהיה לו אכפת
כן אל תרשמי אבל באמת אל תרשמי
כאילו הכוונה שלי שאל תגידי שאת לא תרשמי ובסוף תרשמי
שואל השאלה:
כן כן הבנתי זה מאוד קשה כי אנחנו מדברים בטיקטוק וכאילו שנינו מחוברים והאגו חוגג ואני זאת ששולחת בסוף וזה שיחה קצרה גם
כן כן הבנתי זה מאוד קשה כי אנחנו מדברים בטיקטוק וכאילו שנינו מחוברים והאגו חוגג ואני זאת ששולחת בסוף וזה שיחה קצרה גם
תשמעי אם בנים רוצים לשלוח אז הם שולחים ואם לא אז הם לא רוצים מספיק לא משנה אם הם מפחדים או לא יודעת מה אז תפסיקי ליזום אם את רואה שבמשך כמה ימים הוא לא יוזם אז תפסיקי וככה אולי תתנתקו ואם לא יהיה לו אכפת אז הוא עשה לך טובה