2 תשובות
בסיס גדעונים, מבנה די ישן יצא לי להיות שם לא מעט אבל לא שירתתי בדבר שדומה לזה, ממה שהבנתי מקום טוב לאוהבי הסייבר, כל עוד את לא אוהבת או לא סגורה על האהבה שלך לנושא? תתרחקי מכל התחום הזה.
במצב שכן וזה מעניין אותך? שווה לגמרי ללכת על זה ולנסות כל עוד את משובצת.
כמובן שיש מקומות טובים יותר אבל זה קו זינוק טוב.
בהצלחה (:
במצב שכן וזה מעניין אותך? שווה לגמרי ללכת על זה ולנסות כל עוד את משובצת.
כמובן שיש מקומות טובים יותר אבל זה קו זינוק טוב.
בהצלחה (:
שואל השאלה:
איזה מקומות טובים יותר אתה ממליץ ומכיר??
איזה מקומות טובים יותר אתה ממליץ ומכיר??
אנונימית
באותו הנושא: