התחברות הרשמה

הגיוני שאם אני בחטיבת ההגנה בצהל היציאות שלי זה חמשושים?

28 בדצמבר 2024, 22:44
חמשושיםשירות צבאיתפקידים בצה"לחיילים    
תשובה אחת
הכל הגיוני
M
Make it happen
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני קצת מבואס בכל פעם שאני חושב על זה שאצטרך לעשות תספורת צבאית בצהל?
בתכלס צהל זה ההגנה או שילוב של הלח"י וההגנה?
תדרגו את החטיבות בצהל מהכי ערסים להכי פחות
גם האצל גם הלחי וגם ההגנה והפלמח התפרקו והצטרפו לכוחות צהל?
זה הגיוני שניצול שואה היה בצהל?
הגיוני שהודיעו לי על יום מיונים לתפקיד בצהל בזום שלושה ימים לפני?
מה זה חטיבת נחל בצהל זה לוחמה ??
תגידו מי שנגיד בן שמונה עשרה וחצי הגיוני שהוא עוד לא התמיין בצהל?
זה הגיוני שאני מעדיפה לעשות שמירות בצהל מאשר התפקיד שלי?
כיום כמה חיילי צהל יש לנו בצבא ההגנה לישראל?
מה החטיבה הכי חזקה בצהל?