6 תשובות
זה בכל בית ספר שונה
שואל השאלה:
אבל בגרות חיצונית זה בכל בתי הספר לא?
אבל בגרות חיצונית זה בכל בתי הספר לא?
אנונימית
אצלי סיימתי הרוב ביב ביא היה לי מתמט לשון והיסטוריה
ותלוי איז מגמות את מרחיבה אבל היה לי גם בביו בפילוסופיה ובספרות
ותלוי איז מגמות את מרחיבה אבל היה לי גם בביו בפילוסופיה ובספרות
בכל בית ספר זה שונה
בסוף מסיימים הכל בי"ב
אצלנו סידרו ככה שבי"א מסיימים תנ"ך, היסטוריה ולשון
וי"ב מסיימים גם את אזרחות וספרות
בסוף מסיימים הכל בי"ב
אצלנו סידרו ככה שבי"א מסיימים תנ"ך, היסטוריה ולשון
וי"ב מסיימים גם את אזרחות וספרות
אנונימית
זה שונה בכל בית הספר
נגיד אצלי ביא סיימתי ספרות לשון והיסטוריה
וכל היתר בכיתה יב
נגיד אצלי ביא סיימתי ספרות לשון והיסטוריה
וכל היתר בכיתה יב
ב-י'א אמורים לסיים לשון, היסטוריה, וספרות וזהו נראה לי
ואז את כל השאר מסיימים ב-י'ב
אבל בכללי יש בגרויות בהכל כבר ב-י'א חוץ מתנך ואזרחות (לפחות אצלי)
ואז את כל השאר מסיימים ב-י'ב
אבל בכללי יש בגרויות בהכל כבר ב-י'א חוץ מתנך ואזרחות (לפחות אצלי)
באותו הנושא: