4 תשובות
בכל בית ספר זה שונה אבל אצל כולם מסיימים את היסטוריה ולשון
לשון, הסטוריה, אם עושים אנגלית מואץ אז גם אנגלית.
תלוי גם בבית ספר, לפעמים מנסים לעשות עוד בגרויות פנימיות כמו אזרחות או ספרות ופשוט להפטר מהמקצועות האלה.
תלוי גם בבית ספר, לפעמים מנסים לעשות עוד בגרויות פנימיות כמו אזרחות או ספרות ופשוט להפטר מהמקצועות האלה.
שואל השאלה:
וואי מה זה אין לי כוח לי"א בקושי השנה שרדתי
וואי מה זה אין לי כוח לי"א בקושי השנה שרדתי
תנך גם לא?
באותו הנושא: