6 תשובות
אל תתבייש, תרגיש שזה בסדר גמור, יכול להיות שההורים שלך אפילו קצת ישמחו שאתה גלוי איתם, פשוט תבוא ותתחיל להגיד שבתקופה האחרונה אתה מרגיש קצת רע, ואז תתחיל לאט לאט לספר עוד ולהגיד מה שאתה רוצה, וחוץ מזה תנסה גם לפנות לכל הארגונים האלו שכל הזמן מפרסמים כאן. וחוץ מזה אתה יכול לשתף קצת גם כאן, אולי יש פה מישהו שכן יכול קצת לעודד אותך, וכמובן, תשמור על חוקי סטיפס שזה ייראה כמו שאלה כי אחרת המנהלת כאן תמחק לך.
לא לכתוב, לדבר.
תיגש אליהם בערב ותגיד להם שאתה צריך לדבר איתם, ופשוט תספר את כל מה שאתה מרגיש שעובר עליך.
אסור לחכות עם דברים כאלה, ואני בטוחה שהם יעשו הכל כדי לעזור לך.
תיגש אליהם בערב ותגיד להם שאתה צריך לדבר איתם, ופשוט תספר את כל מה שאתה מרגיש שעובר עליך.
אסור לחכות עם דברים כאלה, ואני בטוחה שהם יעשו הכל כדי לעזור לך.
היי,
מצטער לשמוע שאתה מרגיש כך.
אבל כל הבכוד שיש לך את האומץ לשתף אחרים ומבקשת עזרה.
אולי תנסה לטפל במצב שנוצר משני כיוונים?
מצד אחד דבר עם הורים שלך ותשתף אותם במה שעובר עליך.
הם אוהבים אותך ובטוח יבינו מה אתה מרגיש ויעשו הכל כדי לעזור לך.
מצד שני, תנסה לעזור לעצמך.
תהיה יותר עם אנשים שעושים לך הרגשה טובה. תצא עם חברים לבילויים, לחוגים, לפעילויות ספורט.
תעשה יותר דברים שמשמחים אותך, שאתה טוב בהם.
אתה גם יכול להתנדב. במד"א למשל. או בקהילה.
זה יתן לך הרגשה טובה וגם תהיה יותר זמן בחברת אנשים.
שיהיה בהצלחה!
מצטער לשמוע שאתה מרגיש כך.
אבל כל הבכוד שיש לך את האומץ לשתף אחרים ומבקשת עזרה.
אולי תנסה לטפל במצב שנוצר משני כיוונים?
מצד אחד דבר עם הורים שלך ותשתף אותם במה שעובר עליך.
הם אוהבים אותך ובטוח יבינו מה אתה מרגיש ויעשו הכל כדי לעזור לך.
מצד שני, תנסה לעזור לעצמך.
תהיה יותר עם אנשים שעושים לך הרגשה טובה. תצא עם חברים לבילויים, לחוגים, לפעילויות ספורט.
תעשה יותר דברים שמשמחים אותך, שאתה טוב בהם.
אתה גם יכול להתנדב. במד"א למשל. או בקהילה.
זה יתן לך הרגשה טובה וגם תהיה יותר זמן בחברת אנשים.
שיהיה בהצלחה!
פשוט תגיד
תגידי להם מה שאמרת לנו הם יבינו
תבקש ללכת לפסיכולוג, אם אתה מעל גיל 16 אתה יכול גם ללכת לבד לפסיכיאטר מהקופת חולים
באותו הנושא: