8 תשובות
"היי אמא ואבא, באלי ללכת לאבחון אוטיזם"
חוץ מזה אם אתה אוטיסט זה לא אומר שאתה לא יכול להיות חכם
חוץ מזה אם אתה אוטיסט זה לא אומר שאתה לא יכול להיות חכם
אוטיזם לא סותר ציונים גבוהים
אוטיזם קשור בעיקר לקשיים תקשורתיים וחברתיים. תדבר עם ההורים ותבקש ללכת לפסיכולוג כי אתה מרגיש שיש לך קצת קשיים חברתיים ועם הפסיכולוג תחלוק את איך שאתה מרגיש לגבי האוטיזם
ואם הוא יחשוב שיש צורך באבחון הוא יגיד להורים שלך
אוטיזם קשור בעיקר לקשיים תקשורתיים וחברתיים. תדבר עם ההורים ותבקש ללכת לפסיכולוג כי אתה מרגיש שיש לך קצת קשיים חברתיים ועם הפסיכולוג תחלוק את איך שאתה מרגיש לגבי האוטיזם
ואם הוא יחשוב שיש צורך באבחון הוא יגיד להורים שלך
אין קשר בין חוכמה לאוטיזם. פשוט תבקש מהם ותסביר להם את הסיבה שאתה רוצה מה הכי גרוע שיכול לקרות כבר, מקסימום לא יסכימו
איזה תסמינים יש לך?
אנונימי
תסמוך על אמא ואבא שלך, אם הם היו רואים תסמינים אצלך הם היו לוקחים אותך בעצמם
אנונימית
^ אני יכולה להגיד באופן אישי שרוב הסיכויים שאם הייתי אוטיסטיט לא מאובחנת רוב הסיכויים שאמא שלי לא הייתה שולחת על דעת עצמה, אל תכליל
בסופו של דבר כשמגיעים לגיל כזה ופתאום נכנס לך לראש שאתה אוטיסט, זה לא מבוסס ועדיף לא לקרוא דברים כאלה מהאינטרנט
אנונימית
היי ,
אני ממש מתחבר לדברים שאתה מתאר וחש את ההתלבטות בה אתה מצוי
עצם השיתוף שלך פה מעיד שלא קבלת תשובות כולל מבני משפחתך
ונושא זה מציק לך
על מנת לקבל תשובות לדילמה בה אתה מצוי יש להתייעץ עם איש מקצוע
המתמחה באבחון ויכול לקבוע בנושא
נסה לפנות בבית הספר למורה או ליועצת שיוכלו לסייע לך
ולהפנות אותך לגורמים המקצועיים המתאימים
אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות באופן אנונימי
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יום נפלא !
אני ממש מתחבר לדברים שאתה מתאר וחש את ההתלבטות בה אתה מצוי
עצם השיתוף שלך פה מעיד שלא קבלת תשובות כולל מבני משפחתך
ונושא זה מציק לך
על מנת לקבל תשובות לדילמה בה אתה מצוי יש להתייעץ עם איש מקצוע
המתמחה באבחון ויכול לקבוע בנושא
נסה לפנות בבית הספר למורה או ליועצת שיוכלו לסייע לך
ולהפנות אותך לגורמים המקצועיים המתאימים
אם אתה צריך לדבר עם מישהו אפשר גם לפנות באופן אנונימי
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
יום נפלא !
באותו הנושא: