8 תשובות
פשוט להגיד להם שיקבעו לך אני די בטוחה שהם יעשו את זה ואם הפ ישאלו פשוט תגידי שאת מעדיפה לדבר על זה עם פסיכיאטר
תכתבי לי אני יותר טוב מפסיכיאטר
שואל השאלה:
אבל הם ישאלו למה בשביל מה..
אבל הם ישאלו למה בשביל מה..
אנונימית
תירוץ תגידי שאת רוצה לעשות אבחון לאפרעות קשב וריכוז כי את מהרגישה לא מרוכז ולפי מה שאני זוכרת גם עושים אבחון לדיכאון וכו
שואל השאלה:
הם יודעים שיש לי חרדות אבל לא יותר מזה ואני מרגישה שאני חייבת בדחיפות
הם יודעים שיש לי חרדות אבל לא יותר מזה ואני מרגישה שאני חייבת בדחיפות
אנונימית
לחרדות אפשר לפנות לפסיכולוגית והיא יכולה להפנות אותך לפסיכיאטר היא יכולה לחסוך לך לספר להורים בכך שהיא תעשה את זה (מניסיון)
שואל השאלה:
אין לי כוח לזה אין לי כוח לדבר ניסיתי לא עבד
אין לי כוח לזה אין לי כוח לדבר ניסיתי לא עבד
אנונימית
אהה לא קראתי נכון
בכל זאת כדאי לפנות לפסיכולוגית יכולה לעשות לך סדר בדברים
בכל זאת כדאי לפנות לפסיכולוגית יכולה לעשות לך סדר בדברים
באותו הנושא: