7 תשובות
גז פלפל
ללכת לשיעורי הגנה עצמית
לא ללכת לבד ברחוב..
זה מבאס אבל זה העולם שבתוכו אנחנו חיים. אולי בעתיד ישתפר :(
ללכת עם סכין
סתם נו
אין לך ממה לפחד, את יכולה להתקשר אלי אם תרגישי חשש. (אין לי בעיה לתת מספר טלפון, אבל בפרטי..)
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
אני הולכת עם גז פלפל מאז מקרה שקרה לי
אנונימית
יש איזה שהיא אפליקציה את נכנסת עלייה ומדברצ עם מישהי עד שאת מגיעה הביתה , השם של האפליקציה safeup
שוקר,גז פלפל,סכין,דוקרנים,סכיני פרפר,אלות נשלפות אני יכולה למכור לך אם את רוצה
יש לי שוקרים שהם בצורת אייפון כך שאת יכולה ללכת עם זה לכל מקום ואף אחד בחיים לא יחשוד, מאוד קומפקטי, ממש חזות של טלפון, את יכולה לשים בכיס יש לזה מתג שאת מפעילה ומכבה כך שזה בטוח לגמרי.