8 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מצליחה הראש שלי כאילו לא מפסיק לפעול ואני כבר לא מצליחה לעקוב על מה אני חושבת ואז קשה לי להתרכז
וקשה לחשוב חיובי שמרגישים ככה
אנונימית
שואל השאלה:
זה ככ בעייתי
יש לי גם חרדה חברתית ופוסט טראומה
אז לצאת החוצה ממש קשה לי
וכל רעש או מגע או מבט של אנשים עושים לי רע ממש

יש לכם אולי איזה עיסוק סידרה מעניינת או משחק או משהו סתם לקרוא וללמוד עליו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא גרה בבניין /:
אנונימית
מכיר כן ומצטער על הקושי המתגבר בימים האחרונים.
אין לי פתרון מיוחד כי גם אני לא יודע מה לעשות כשזה קורה, מנסה את המקסימום ונותן לזמן לעשות את שלו
מזדהה, אבל כן להכריח את עצמך לעשות דברים ולהסיח את עצמך מהדיכאון יכול לעזור הרבה וגם מסגרת כלשהי אם זה עבודה או לימודים מה שזה לא יהיה
הכל יהיה בסדר זאת רק תקופה שתעבור חשוב לזכור את זה ואם את/ה רוצה לדבר אני כאן❤
אנונימית
הי אנונימית,
מהמילים שלך עולה כמה שהמצוקה שאת נמצאת בה היא אולי בלתי נסבלת. וייתכן שעולות גם תחושות של בדידות וריקנות. נראה שתחושות אלו מלוות אותך זמן רב אך בתקופה האחרונה התעצמו ונשארו לאורך זמן.
ייתכן שאת מרגישה תסכול מחוסר כוחות להתמודדות עם הדברים היום יומיים של החיים מה שאולי גורם לתחושה שאת נמצאת בדרך ללא מוצא בלי אפשרות לפעול, לבצע, לצאת, להנות...
בתגובות הוספת שאת חשה גם חרדה חברתית שעלולה להעצים את התחושות הקשות, אולי היא חוסמת אותך מלנסות דרכים שונות שיסייעו לך .
ובכל זאת ניתן לחוש את הרצון שלך למצוא פתרון, ולכן נראה כל כך טוב וחשוב ששיתפת את מה שבליבך בבקשת תובנה או עצה.
יכול להיות שלשתף מישהו שאת סומכת עליו, אולי חבר, בן משפחה שאיתו את מרגישה בנוח לשוחח יותר לעומק על המצוקה שלך, יוכל לעזור. ואולי תוכלי לשקול סיוע מקצועי מתאים שיסייע לך למצוא הקלה...
אני מתנדב בעמותת סה"ר, באתר העמותה תוכלי למצוא פודקסט שעוסק בנושא הדכדוך והדיכאון, אולי יסייע לך לחשוב על דרכים אפשריות. גם מזמין אותך לצ'אט של העמותה, שם תוכלי להתכתב עם מתנדב סה"ר ולהרחיב בנושאים שתבחרי באופן אישי ואנונימי.
אפשר להתחבר דרך ווטסאפ במס' 055-9571399
או דרך הקישור לאתר שמשאיר לך בסוף ההודעה.

בהצלחה!
מתנדב סה"ר
שואל השאלה:
תודה רבה^(:
אנונימית