5 תשובות
גם אני רוצה אבל אין ברירה לא באלנו לחטוף צעקות מאמוש
נשאר רק יומיים שלוש ונגמר הזוועה הזאתי בהצלחה
אני גם רוצה להבריז לדעתי תבריזי היום תבואי מחר
לא נשארו הרבה ימים עד סוף השבוע, רק היום ומחר (בהנחה שאת לא לומדת בשישי). לדעתי כדאי לנצל את זה וללכת לבית ספר. בהצלחה!
גם אניי