6 תשובות
א.הפרטי תמיד פתוח יכול לפנות חופשי
ב.פשוט לנסות לשחרר להרפות תגוף לתת לזה לזרום
ב.פשוט לנסות לשחרר להרפות תגוף לתת לזה לזרום
פשוט תוציא הכל, אם זה רק בדמעות או אפילו צעקות
שואל השאלה:
אבל זה לא נעים לי שיראו אותי בוכה אני בחור אדיש יחסית
אבל זה לא נעים לי שיראו אותי בוכה אני בחור אדיש יחסית
תעשה את זה בחדר לבד
באיזה מעיין
מקום מנותק
תשחרר את עצמך זה בסדר גמור
באיזה מעיין
מקום מנותק
תשחרר את עצמך זה בסדר גמור
תעשה את זה לבד, אבל זאת לא בושה לבכות לכולם יש רגשות בסוף אנחנו אנשים
אני הייתי בתקופה קשה וליוצה והרבה זמן לא הבנתי איך לשחרר ואז התחלתי לכתוב את מה שאני מרגישה ביומן או משהו וזה הדבר הכי טוב שעשיתי
באותו הנושא: