התחברות
הרשמה
אני רוצה לבכות ולהבריז ממבחן חשוב שיש לי מחר (ארבע שעות) מה לעשות?
12 במרץ 2019, 22:40
הכנה למבחן
הברזה
בכי
דיכאון
מצב רוח
תשובה אחת
לשמוע גם זה יעבור של טונה
Skylight
באותו הנושא:
אני לא יודעת אם להבריז הביתה סיימתי עכשיו מבחן ואז יש לי הפסקה עד 1 וחמישה...
דחוף ללכת למבחן או להבריז??
קיבלתי במבחן ממש חשוב במתמטיקה 57 ואני לא מפסיקה לבכות חרשתי עליו שלוש ימים ברציפות
איך להבריז ממבחן שלא למדתי אליו בלי שההורים שלי יכעסו עליי?
תירוצים טובים להבריז ממבחן במתמטיקה כיתה יא?
חבר שלי מחר עובר ניתוח רציני.המורה שלי לא מאשרת לי ללכת לבית חולים כי יש לי מבחן חשוב. מה לעשות?בא לי לבכות
אני לומדת עד חמש, אין שעות חשובות, להבריז?
סבא שלי נפטר היום, ואני לא מצליח להפסיק לבכות(בקטע שאני בוכה כבר שעה וחצי) ויש לי מחר מבחן חשוב לנסות בכלל?
זה בסדר להבריז כדי ללמוד למבחן שיש לי מחר? אני כיתה י"ב אז המבחן חשוב יחסית כי הוא חלק מהמגן
יש לי ביום חמישי מבחן וממש באלי לבכות רק התחילה השנה וזה רק למגמה שלי
יש לי מבחן פסיכומטרי מחר ואני לא מרגישה מוכנה בכלל, להבריז היום מבית ספר כדי ללמוד?