להתכתב בצורה פלרטטנית (בעיקר מהצד שלו) עם מישהו בלי כוונה לעשות משהו מעבר זה בגידה לדעתכם?
היא אמרה שהיא רק ניסתה להיות נחמדה בחזרה כדי שיהיו לה חברים בעבודה כי אין לה בכלל הם עבדו ביחד.. התפטרה לפני כמה חודשים ונותק הקשר ועדיין זה כואב גיליתי אחרי שהיא התפטרה את זה