5 תשובות
ערן
יש את עמותת ערן
יש את סה"ר אבל הם לא פסיכולוגים
שואל השאלה:
אבל אפשרי חהתכתב באנונימיות ולא להיות בשיחה?
אנונימי
כן, אפשר להתכתב איתם דרך האתר שזה אנונימי לגמרי ולא צריך לתת שום פרטים על עצמך