5 תשובות
ערן
יש את עמותת ערן
יש את סה"ר אבל הם לא פסיכולוגים
שואל השאלה:
אבל אפשרי חהתכתב באנונימיות ולא להיות בשיחה?
אבל אפשרי חהתכתב באנונימיות ולא להיות בשיחה?
אנונימי
כן, אפשר להתכתב איתם דרך האתר שזה אנונימי לגמרי ולא צריך לתת שום פרטים על עצמך
באותו הנושא: