6 תשובות
זה תמיד מתחיל בכאילו...(;
אנונימי
כואב לי בשביל החבר שלך
שואל השאלה:
לא לא זה באמת בכאילו הוא קטן ממני בכמה חודשים
לא הרבה אבל עדיין זה רק בצחוק
אנונימית
שואל השאלה:
^ למה כןאב לך עליו? הוא באמת מדבר עם רןב החברות הכי טובות שלו ככה
אנונימית
למה זה שהוא קטן ממך בכמה חודשים משנה?
לא הבנתי..

בין אם הוא היה בן זוג, ובין אם חבר... זה בסדר גמור.
(אשתי גדולה ממני בכמעט 4 שנים)

לשאלתך..

לי ולידידות תמיד היה קטע לקרוא זה לזו ב"גברתי" ו"אדוני".

זה משעשע כשאנשים שומעים אותך מהצד מתבטא עם אישה כאילו זה ימי הביניים.

לרוב זה מעלה חיוך על פניהם של מבוגרים.
ובלי קשר.. זה תמיד משעשע צעירים, כי הם מבינים שזה בצחוק
שואל השאלה:
זה לא כזה משנה אבל אני גדולה ממנו בכיתה ספציפית בשנה. והוא לא יקח אותי ככה אל תדאגו
אנונימית